anton.gustafsson Postad 14 januari 2008 Postad 14 januari 2008 Jag spelar in lite musik och skulle vilja att min musik används till något. Så nu undrar jag om de finns någon som skulle ha behov av filmmusik eller till nåt annat. Lyssna gärna på min musik på min hemsida http://web.mac.com/anton.gustafsson/Anton_Gustafsson/Anton_Gustafson.html 0 Citera
gorse Postad 14 januari 2008 Postad 14 januari 2008 Jag sätter ett bokmärke. Är det "på riktigt" eller med dator? Kan du improvisera? 0 Citera
anton.gustafsson Postad 15 januari 2008 Författare Postad 15 januari 2008 Låten på sidan är data inspelad. Men jag spelar in båda riktiga och midi instrument. Gillar att blanda. Jag brukar nästan alltid improvisera. Det är de jag är bäst på! Hör gärna av dej om du vill ha musik till något! 0 Citera
hicktor Postad 20 januari 2008 Postad 20 januari 2008 Hej jag gillade din musik skarpt och är intresserad av att använda den i en av mina kortfilmer som ska anmälas till en täling den 25 februari som handlar om mänskliga rättigheter och filmen har ett bra budskap. Om du är inntreserad av det så antingen ring mig eller skicka ett mail Tele:0476-22231 Email sudden.erikson@hotmail.com Hoppas du hör av dig 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.