Gå till innehåll

DC-kabel till Sony PD-150


wictor

Recommended Posts

Hej. Jag skall precis starta ett projekt där jag ska göra en promotion-film till en lokal restaurang, där jag bor. Men märker för en vecka sedan att jag inte kan hitta DC-kabeln (strömförsörjning) till min PD-150, så jag gör som mamma alltid sagt; tänk efter, var hade du den sist...

 

Jag insåg att jag glömt den på Svaneholms Slott där jag filmat ett bröllop för någon månad sen. Personalen där har efter kort research kommit fram till att det är en sladd till en TV (?) och således slängt den.

 

Min fråga är nu var man kan få tag på en ny av detta slag, jag har kollat alla stora elektronik-kedjor som varken har några på lager eller är sugna på att beställa hem en till stackars mig. Jag har även kollat på annonssidor såsom blocket.se för att hitta en begagnad men utan resultat.

Snälla hjälp mig fortast möjligt.

 

PS. Jag hittade inget lämpligt forum att slänga upp min fråga på så det blev här, även om det kanske är helt fel DS.

Länk till kommentar
Share on other sites

Kolla med nån ÅF som sålt PD150.

 

Lindqvist Radio, Scandinavian Photo, Madeco, etc. Dom kan säkert beställa hem en (var beredd på ett HUTLÖST pris eftersom det är en "reservdel").

 

Under min tid som ÅF var linsskyddet till just PD150 det som fick alla kunder att svälja DJUPT. En plastbit med två fjädrar gick på över 1000:- exkl moms...

 

/Max

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...