Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej, jag och min kusin satt en dag och kollade på Criss Angel filmer och vi bestämde oss för att härma honom :p

Eftersom att vi inte är så bra på trolleri o dyl så använde vi after effects istället, finns nåra glitchar men jag märkte dom inte förän att jag laddat upp filmen så det får vara :P

Skriv gärna vad ni tycker, vad jag kan göra för att få det att bli bättre till nästa gång, kanske tillomed tips på annat jag skulle kunna göra?

Postad

riktigt snygg början, det när det står erat "företags" namn, dock stannar det där... apelsinen var löjligt lätt att förstå... reverse, reverse, reverse! och så ser det ju inte vidare proffsigt ut när ni går runt i den klassiska typen av svenskt hus... fiskelina grejade ljuset. Frysa tiden-effekten har tidigare beskrivits i detta forum, dock tror jag att i erat fall så splittade ni bara skärmen, ena delen stillbild, andra rörlig. Återigen splitscreen som gav effekten av en klon av dig.

och så visar ni tabbar, det var ju en tabbe ;) nu ser man precis hur ni gjort :o

jag är INTE imponerad, försök göra lite coolare trick nästa gång så kanske.

Postad
riktigt snygg början, det när det står erat "företags" namn, dock stannar det där... apelsinen var löjligt lätt att förstå... reverse, reverse, reverse! och så ser det ju inte vidare proffsigt ut när ni går runt i den klassiska typen av svenskt hus... fiskelina grejade ljuset. Frysa tiden-effekten har tidigare beskrivits i detta forum, dock tror jag att i erat fall så splittade ni bara skärmen, ena delen stillbild, andra rörlig. Återigen splitscreen som gav effekten av en klon av dig.

och så visar ni tabbar, det var ju en tabbe ;) nu ser man precis hur ni gjort :o

jag är INTE imponerad, försök göra lite coolare trick nästa gång så kanske.

Haha :P, ska försöka tänka på det..

Vi hade tänkt vara ute men det var för kallt så det blev lite begränsat med grejer att göra ;o

Postad
Haha :P, ska försöka tänka på det..

Vi hade tänkt vara ute men det var för kallt så det blev lite begränsat med grejer att göra ;o

Ok, det är bara att försöka hårdare nästa gång ;)

det verkar ju som om ni kan bättre än så med tanke på er filmlogo-sak i början.

Postad
Håller med nicke_92 men jag saknar också inlevelse från trollkarlen. Detta kan kompensera lite för de genomskådliga effekterna så försök agera lite mer dynamiskt!

Keep it up!

Tack, ska tänka på det till nästa gång :P

Postad

Okej, effekterna är lite bra men klippen mellan dem är usla. Jag har noll koll på effekter men jag är hyffsad på att klippa. Klipp om den en smula så den blir lite mjukare så kan jag bli ett fan.

Ändå ett bra jobb!

Postad
Okej, effekterna är lite bra men klippen mellan dem är usla. Jag har noll koll på effekter men jag är hyffsad på att klippa. Klipp om den en smula så den blir lite mjukare så kan jag bli ett fan.

Ändå ett bra jobb!

Menar du så att det typ fadar?

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...