Najka Postad 23 december 2007 Postad 23 december 2007 En film jag velat göra mycket länge, har jag nu klippt ihop till en liten trailer. Det är mitt senaste projekt som jag håller på med, just nu. 0 Citera
Film smurfen Postad 26 december 2007 Postad 26 december 2007 Finns det nån länk nånstans? :P 0 Citera
DDeridex Postad 26 december 2007 Postad 26 december 2007 Var detta någon form av bakom kullisserna? Såg bara några flamsiga tonåringar. 0 Citera
Najka Postad 27 december 2007 Författare Postad 27 december 2007 Var detta någon form av bakom kullisserna? Såg bara några flamsiga tonåringar. ja du kom in på mitt account på youtube, vilket inte var meningen. Jag glömde att lägga in länken till filmen på detta ämnet. 0 Citera
Najka Postad 27 december 2007 Författare Postad 27 december 2007 Finns det nån länk nånstans? :P Jag fick göra två för just detta ämnet glömde jag lägga in länken på. Men om du scrollar neråt så hittar du samma ämne fast med länken i:) 0 Citera
The-o Postad 27 december 2007 Postad 27 december 2007 Där är länken. Trailern var sådär, man förstod inte riktigt att den handlade om troll, eller vad story var. 0 Citera
Najka Postad 27 december 2007 Författare Postad 27 december 2007 Där är länken. Trailern var sådär, man förstod inte riktigt att den handlade om troll, eller vad story var. Nae jag vet det är rätt svårt att fatta. Men det är typ en teaser så jag ville visa det så lite som möjligt 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.