megawatti Postad 23 december 2007 Postad 23 december 2007 Tjenare, jo jag undrar ifall de finns någon gratis filmbank där man kan ladda ner (Precis som foton tex) klipp som man kan leka fritt med? Håller på mycket med 3d nu och har sålt kameran, så :) Eller är de någon som har ett klipp över plattan i stockholm? Kontakta mig i sånna fall :) 0 Citera
auric Postad 23 december 2007 Postad 23 december 2007 jag köppte pinacle utan kamera så jag tog en bit av agent oo7 med rätt attt däda och la till far jag kan inte få upp min kokosnöt inte så bra gjort men en kul grej att göra på en eftermiddag 0 Citera
megawatti Postad 23 december 2007 Författare Postad 23 december 2007 jag köppte pinacle utan kamera så jag tog en bit av agent oo7 med rätt attt däda och la till far jag kan inte få upp min kokosnöt inte så bra gjort men en kul grej att göra på en eftermiddag ok. fint. Men olagligt. och inte så praktist. 0 Citera
DDeridex Postad 25 december 2007 Postad 25 december 2007 Jag letar efter samma sak så lite seriöst... Snääääääälla :) Hittils har jag bara någorlunda ljud länkade från stonewashed. 0 Citera
00Bengtsson Postad 26 december 2007 Postad 26 december 2007 Vet att Sony pictures hade en egen klippbank för några år sedan, dock kostade det. 0 Citera
Jawo Postad 26 december 2007 Postad 26 december 2007 Allt ni hittar på Archive.org får ni använda hur ni vill. Edit: Det stämde visst inte, men mycket av det som finns där får användas fritt. 0 Citera
megawatti Postad 7 januari 2008 Författare Postad 7 januari 2008 Allt ni hittar på Archive.org får ni använda hur ni vill. Edit: Det stämde visst inte, men mycket av det som finns där får användas fritt. Älskar dig! ;D Tack. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.