Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
...använder nästan aldrig CD:n inte ens i jobbet...

Om du inte använder CD-skivan skall du leta fram motsvarande från hemsidan. En dator är bara en halv dator om chipsetsdrivrutinerna saknas. Jag lovar. Inte bara nätverksdrivrutiner och grafik, utan som sagt; Moderkortets drivrutiner.

...Minnet har jag faktiskt missat att testa.
Kan i bland räcka att flytta runt modulerna.

... en ärlig ren (ej OEM) version av XP-Pro...
Ok, då är den saken klar.

Även jag kör drivrutiner först för det är svårt att komma ut på nätet utan tex "Ethernet Controller".
Jag har råkat på konstiga datorer som inte detekterat "Ethernet Controller" men när chipsetet är installerat så "hittas" plötsligt nätverkskortet och tar gladeligen Windows egen driver. Blandannat därför jag tjatar om chipset.

Nåja, du har fått igång programmet. Men, kan du ha fel fart inställt i bios på minnet eftersom du får memory error?

Postad

Min kusin rådde mig att prova att köra Memtest. Om minnena är felfria ska testet kunna fortgå i evighet. Testet stannade efter 2 sekunder för mig. Så nu vet jag nog vad det är som är felet med burken. Minnena verkar inte trivas tillsamans med moderkortet.

Bifogar ett foto av skärmen ifall någon kan utläsa mer av den än jag kan.

Ha en fortsatt god jul!

memtest.JPG

Postad

Nu har CS3 gett upp helt. Någon som vet hur man kan öppna och fortfarande redigera ett CS3 projekt i Premiere Pro 2???? Jag kan öppna det i 2 men inte göra en enda ändring. Börjar bli brådis så jag hinner inte bråka med burken nu förutom att kasta ut den men det gör inte projektet mer färdigt.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...