Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Vet inte om någon här gör det mig själv så gillar jag att skriva och brukar läsa och kommentera på ställen som Haket och liknade och oj oj oj…. Först och främst så måste man skriva om blod, vampyrer och folk som skär sig själva för annars är det ingen som läser ens grejer men det var inte det jag skulle säga. Det som stör mig mest är att man måste vara så väldans finkänslig, man får inte säga ett enda ont ord för då biter folk huvudet av en samt att alla sätter sig i försvarsposition. Att säga, handlingen är lite tunn är tydligen att vara elak.

Men här tycker jag att folk ta kritik väldig bra, och på rätt sätt. Här kan man säga att karaktären är skittrist och att man måste jobba på replikerna och man får ett lugnt svar tillbaka. Varför är det så? Varför tar folk här kritik så mycket bättre än på andra ställen?

Postad

Alla dessa citat brukar också betyda något, och kan man inte gå i kamp med sina darlings är man en tvättäkta... ja vad är man egentligen... inte kommersiell författare i alla fall. Annat är det med producenter... silkesvantar ;)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...