Shelly Postad 8 december 2007 Postad 8 december 2007 Vet inte om någon här gör det mig själv så gillar jag att skriva och brukar läsa och kommentera på ställen som Haket och liknade och oj oj oj…. Först och främst så måste man skriva om blod, vampyrer och folk som skär sig själva för annars är det ingen som läser ens grejer men det var inte det jag skulle säga. Det som stör mig mest är att man måste vara så väldans finkänslig, man får inte säga ett enda ont ord för då biter folk huvudet av en samt att alla sätter sig i försvarsposition. Att säga, handlingen är lite tunn är tydligen att vara elak. Men här tycker jag att folk ta kritik väldig bra, och på rätt sätt. Här kan man säga att karaktären är skittrist och att man måste jobba på replikerna och man får ett lugnt svar tillbaka. Varför är det så? Varför tar folk här kritik så mycket bättre än på andra ställen? 0 Citera
00Bengtsson Postad 8 december 2007 Postad 8 december 2007 Lägger man ut sitt manus för respons måste man vara berädd på kritik. Ta kritik, skriv om. 0 Citera
pld Postad 8 december 2007 Postad 8 december 2007 Kritiken kan ju göra så att din film blir en succé. /Jesper 0 Citera
Anhool Postad 8 december 2007 Postad 8 december 2007 Och sen har jag fått för mig att dom flesta av oss inte är 14-åriga emotjejer med för mycket smink och fritid. 0 Citera
jonkanon Postad 8 december 2007 Postad 8 december 2007 Alla dessa citat brukar också betyda något, och kan man inte gå i kamp med sina darlings är man en tvättäkta... ja vad är man egentligen... inte kommersiell författare i alla fall. Annat är det med producenter... silkesvantar ;) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.