Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej ska köpa en knappkamera för lite filmning.

Kameran behöver 12V DC matningsspänning!

Eftersom jag ska ha kameran utomhus så fungerar det ju inte att använda en transformator!

Har letat men inte hittat. Det jag behöver är någon batteridrift! Tacksam för svar!

Postad
Hej ska köpa en knappkamera för lite filmning.

Kameran behöver 12V DC matningsspänning!

Eftersom jag ska ha kameran utomhus så fungerar det ju inte att använda en transformator!

Har letat men inte hittat. Det jag behöver är någon batteridrift! Tacksam för svar!

Köp ett valfritt uppladningsbart batteri med tillhörande laddare som ger 12 volt. Löd sedan på trådar på batteriet på ett sådant vis att batteriet fortfarande passar i laddaren.

På det viset får du ner storleken och kanske kan öka kapaciteten jämfört med AA-batterier.

Postad
Köp ett valfritt uppladningsbart batteri med tillhörande laddare som ger 12 volt. Löd sedan på trådar på batteriet på ett sådant vis att batteriet fortfarande passar i laddaren.

På det viset får du ner storleken och kanske kan öka kapaciteten jämfört med AA-batterier.

Nämn ett upladningsbart 12volts batteri med laddare

(Om du inte nämer tex skruvdragare)

Postad

Finns massor. Sök på google. Även skruvdragarbatterier fungerar men de är för stora, ibland. Förresten, skruvdragarbatterier är inte alls för stora, de gör jobbet med rätt handhavande.

Postad
Konstigt, jag skrev ett långt svar.

Nå alla fall.

Prova den billiga, de ska ju se lite amatörigt ut när du kör dolda kameran.

/KN

Skumt att det inte kom fram! Trodde du inte bara orkade svara! Men tack för hjälpen i alla fall! Ska testa med den billiga kameran då ingår ju även så man kan köra batteridrift!

Postad
Finns massor. Sök på google. Även skruvdragarbatterier fungerar men de är för stora, ibland. Förresten, skruvdragarbatterier är inte alls för stora, de gör jobbet med rätt handhavande.

Om du nu hittar så många så kan du länka, text övertygar inte. Jag hittar inget iaf.

Postad
Om du nu hittar så många så kan du länka, text övertygar inte. Jag hittar inget iaf.

Nåja, kan du inte finna ett 12-volts batteri på nätet med tillhörande laddare ska jag försöka hjälpa dig. Ge mig en dag Just nu hinner jag inte.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...