FarfarsFilm Postad 7 december 2007 Postad 7 december 2007 Hej ska köpa en knappkamera för lite filmning. Kameran behöver 12V DC matningsspänning! Eftersom jag ska ha kameran utomhus så fungerar det ju inte att använda en transformator! Har letat men inte hittat. Det jag behöver är någon batteridrift! Tacksam för svar! 0 Citera
beta75 Postad 7 december 2007 Postad 7 december 2007 Fick du inte mitt PM På: http://www.kjell.com/content/templates/shop_main_details.aspx?item=39754&path=24700000,25297500 Kan du köpa en batterihållare. åtta AA batterier ger ca 12v. /KN 0 Citera
FarfarsFilm Postad 7 december 2007 Författare Postad 7 december 2007 Fick du inte mitt PM På: http://www.kjell.com/content/templates/shop_main_details.aspx?item=39754&path=24700000,25297500 Kan du köpa en batterihållare. åtta AA batterier ger ca 12v. /KN Nepp fick inget PM av dig! trodde du inte orkade svara ;) Tacksam för svar! 0 Citera
FarfarsFilm Postad 7 december 2007 Författare Postad 7 december 2007 Hitta den här spionkameran! http://www.kjell.com/?item=50692&path=106600000,109600000,109800000,109900000 Vad tror ni? billigt var den men frågan är om den duger! Den andra jag tänkt köpte kostar 1500 då ser kameran ut som en knapp! 0 Citera
beta75 Postad 7 december 2007 Postad 7 december 2007 Konstigt, jag skrev ett långt svar. Nå alla fall. Prova den billiga, de ska ju se lite amatörigt ut när du kör dolda kameran. /KN 0 Citera
DDeridex Postad 7 december 2007 Postad 7 december 2007 Hej ska köpa en knappkamera för lite filmning. Kameran behöver 12V DC matningsspänning! Eftersom jag ska ha kameran utomhus så fungerar det ju inte att använda en transformator! Har letat men inte hittat. Det jag behöver är någon batteridrift! Tacksam för svar! Köp ett valfritt uppladningsbart batteri med tillhörande laddare som ger 12 volt. Löd sedan på trådar på batteriet på ett sådant vis att batteriet fortfarande passar i laddaren. På det viset får du ner storleken och kanske kan öka kapaciteten jämfört med AA-batterier. 0 Citera
megawatti Postad 7 december 2007 Postad 7 december 2007 Köp ett valfritt uppladningsbart batteri med tillhörande laddare som ger 12 volt. Löd sedan på trådar på batteriet på ett sådant vis att batteriet fortfarande passar i laddaren. På det viset får du ner storleken och kanske kan öka kapaciteten jämfört med AA-batterier. Nämn ett upladningsbart 12volts batteri med laddare (Om du inte nämer tex skruvdragare) 0 Citera
DDeridex Postad 7 december 2007 Postad 7 december 2007 Finns massor. Sök på google. Även skruvdragarbatterier fungerar men de är för stora, ibland. Förresten, skruvdragarbatterier är inte alls för stora, de gör jobbet med rätt handhavande. 0 Citera
FarfarsFilm Postad 8 december 2007 Författare Postad 8 december 2007 Konstigt, jag skrev ett långt svar. Nå alla fall. Prova den billiga, de ska ju se lite amatörigt ut när du kör dolda kameran. /KN Skumt att det inte kom fram! Trodde du inte bara orkade svara! Men tack för hjälpen i alla fall! Ska testa med den billiga kameran då ingår ju även så man kan köra batteridrift! 0 Citera
megawatti Postad 8 december 2007 Postad 8 december 2007 Finns massor. Sök på google. Även skruvdragarbatterier fungerar men de är för stora, ibland. Förresten, skruvdragarbatterier är inte alls för stora, de gör jobbet med rätt handhavande. Om du nu hittar så många så kan du länka, text övertygar inte. Jag hittar inget iaf. 0 Citera
DDeridex Postad 8 december 2007 Postad 8 december 2007 Om du nu hittar så många så kan du länka, text övertygar inte. Jag hittar inget iaf. Nåja, kan du inte finna ett 12-volts batteri på nätet med tillhörande laddare ska jag försöka hjälpa dig. Ge mig en dag Just nu hinner jag inte. 0 Citera
megawatti Postad 12 december 2007 Postad 12 december 2007 Nåja, kan du inte finna ett 12-volts batteri på nätet med tillhörande laddare ska jag försöka hjälpa dig. Ge mig en dag Just nu hinner jag inte. Nu har du fått 4 ;) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.