Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Det här är ett manus med lite humor. Jag tror ni förstår det efter ni har läst manuset.

Det handlar om en man vars dag inte riktigt är som det brukar.

Skriv så mycket ni kan/vill som jag kan ändra och förbättra. Vad är BRA? Vad är DÅLIGT? Allt är nyttigt att höra.

How's got the power.rtf

Postad

kul manus.

en del saker som kan förbättras, men det är sånt man lär sig med tiden. typ klipp till används väl lite ofta? och några beskrivningar är svårtolkad som:

"PETER

(mycket förvånad och lite rädd)

Oh, shit!"

hur ser man mycket förvånad ut och samtidigt lite rädd?? :) men så länge du själv gör filmen är det ju inget att bry sig i. bara ut och filma så det blir något av. behövs ju inte mycket för att genomföra.

• 2 veckor senare...
Postad

hehe, jag vet inte hur man ser ut när man är mycket förvånad och lite rädd? Men nu har jag ändrat det.

Tack för tipset annars, kul att någon läser ens manus och kommenterar.

Postad
hehe, jag vet inte hur man ser ut när man är mycket förvånad och lite rädd? Men nu har jag ändrat det.

Tack för tipset annars, kul att någon läser ens manus och kommenterar.

Förvånad och lite rädd = Chockad?

Postad
Förvånad och lite rädd = Chockad?

jag menar att jag inte vet hur man är när man är "mycket förvånad och lite rädd".

Postad
jag menar att jag inte vet hur man är när man är "mycket förvånad och lite rädd".

Skriv inte mycket förvånad och lite rädd då :S Chockad passar ju ändå på ett ungefär och man får en bra bild.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...