Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Har försökt få tag i en provversion av Adobe Encore cs3. Har förstått att det på nåt sätt ingår i Premiere, och när man väljer att ladda ner en provversion på adobes hemsida kommer man till nerladdningen av Premiere. Problemet är att jag redan har en nerladdad provversion av Premiere, och där kan jag inte hitta nåt Encore. Förutom Premiere ingick bara Bridge och Device Central. Ngn som kan hjälpa mig?

Postad

Gå till adobe.com betala 25 dollar, ange din hemadress så får du prova CS3 i 30 dagar. CS3 är för stort för att ladda ner så demot ligger på 3 DVD skivor.

Hela CS3 masterediton kostar över 30k att köpa och då menar jag EN licens.

Postad

Om du överlever att PM:a din adress så kan jag se om jag har en att skicka per snigelpost (blir nog en komplett Production Premium i så fall om jag har ngn kvar). Alt PM:ar du din mailadress så kan vi fortsätta den vägen. (Jo... jag jobbar, som de flesta vet, på Adobe.)

/Max

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...