the_looop Postad 19 november 2007 Postad 19 november 2007 Hej, håller på med musik som sagt men för att underlätta min träning så skulle det vara extremt bra för mig att ha lite bild att träna till (så det inte blir som korv med bröd utan korv). Så om ni har något litet klipp eller liknande som jag skulle kunna få låna/få och träna på så skulle det vara perfekt. Och om ni vill ha musik till klippet så kan ni ju få ta det jag gör om ni tycker om det. Tack så extremt. 0 Citera
Christian van Caine Postad 23 november 2007 Postad 23 november 2007 Varför inte testa att musiksätta en gammal stumfilm eller liknande som övning? Det första jag nånsin musik-, effekt- & dialogsatte i surround var faktiskt Fritz Lang´s Metropolis! ...kan kanske diskuteras om Rotwang VERKLIGEN föreslog Fredersen att göra onaturliga saker med grannens pudel & om Maria verkligen hade djup manlig whiskeyröst...men det skyller vi på kreativ frihet ;-) 0 Citera
Mats Findell Postad 24 november 2007 Postad 24 november 2007 Jag har nyligen gjort ett liten presentationsfilm för ett företag. Filmen är ca en minut lång och visst kan du få prova att musiksätta filmen. Jag har redan lagt in musik till filmen men det kan vara kul och höra hur du skulle göra för att denna presentation att höjas. Jag tar bort musiken då. Jag måste snigelposta filmen till dig då det måste lagras på CD/DVD för denna minut i HDV är på 100 MB. Jag kan visserligen skicka filmen i lägre upplösning men det blir inte samma känsla. Mvh Mats Findell Grängesberg 0 Citera
the_looop Postad 25 november 2007 Författare Postad 25 november 2007 Ladda upp den här annars och sedan skicka länken till mig bara så kan jag få hem den snabbt: http://mihd.net/ (bättre en rapidshare (behöver inte vänta i 3 timmar mellan varje fil)) 0 Citera
vesslan Postad 28 november 2007 Postad 28 november 2007 Om du vilol får du gjärna göra en låt till min film. Om du känner dig redo dör det :) 0 Citera
the_looop Postad 30 november 2007 Författare Postad 30 november 2007 Jag vill ha ALLT, Ladda upp och skicka och skriv från vem det är så kan jag skicka tillbaka det färdiga exet 0 Citera
the_looop Postad 6 december 2007 Författare Postad 6 december 2007 väntar fortfarande... ingen som har skickat något :*( Någon som vet vart man kan få tag på musiklösa klipp annars som man kan träna på 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.