robertmattiaskarlsson Postad 13 november 2007 Postad 13 november 2007 vet någon hur det kortfattat funkar om man filmar med en dv cam (t ex pd 150) som har en upplösning på 720 x 576, hur skall man med bästa resultat skicka ut den på dvd/cd-rom om man skall spela upp den på en digitaltv? digital tvn har ju högre upplösning... fjantiga svar om lsd undanbedes tack det räcker att jag var rolig... 0 Citera
wiberg Postad 13 november 2007 Postad 13 november 2007 Skulle faktiskt också valt bort LSD:n. Har hört flera som haft problem, inte bara med missfärgningar utan även personlighetsförändringar samt vanföreställningar. //johan 0 Citera
Octavianus Postad 13 november 2007 Postad 13 november 2007 DEt beror på, vill man komma upp på en högre nivå, iaf en upplevd sådan så skulle jag köra lsd. Dock får du ha i åtanke att det är mkt beroendeframkallande. Plus att det medfar mkt negativa effecter i det långa låppet, men ett engångs tillfälle kan det nog funka. Jag har dock ingen egen erfaren het av det så lita inte på mitt ord. Annars kör lcd och plasma. De är nog bättre alternativ i det långa loppet. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.