Moiraine Posted June 26, 2004 Share Posted June 26, 2004 Ok, nu har jag vägt väldigt länge för och emot att lägga den här tråden just här, men vad sjutton jag kan inte komma på något bättre, så flytta den om den hamnat fel. Nu till själva grejen. Jag har blivit lite introducerad till animation genom min utbildning och efter smakprovet har jag blivit otroligt sugen på att testa cellanimation. Min far (lika tokig i att göra film som jag) och jag har planer på att rigga upp allt nere i källaren och han har tydligen någon gammal ritning på hur man kan göra. Det som då fattas är "papper" (med risk för att låta oproffsig, vilket jag iofs är på detta område), för cellanimation och jag har inte den blekast vart man kan få tag på sådant. Någon som jobbat med det som vet? Det vore mycket uppskattat om någon kan hjälpa mig med detta. ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobbger Posted June 26, 2004 Share Posted June 26, 2004 Flyttas från "Filmcafé" till "Specialeffekter". 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moiraine Posted June 26, 2004 Author Share Posted June 26, 2004 Tackar. Hoppas det medför lite svar, för jag är desperat efter "celler". ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts