RinBin Postad 2 november 2007 Postad 2 november 2007 Hej! Immorn är det halloweenfest och jag behöver göra lite blodfläckar på en skjorta som inte färgar av sig, vet ni hur man gör det på bra sett, med saker man har hemma eller kan köpa i vanliga affärer? 0 Citera
jepser Postad 2 november 2007 Postad 2 november 2007 du kan köpa det i skämtartikelaffärer oftast. Buttricks och partaj t.ex.. :) 0 Citera
Eibon Postad 2 november 2007 Postad 2 november 2007 mitt tips är att köpa en skjorta billigt på second hand och sen bloda ner i mängder. jag har ett litet lager nedblodade kläder o kostrymer sen zombiefilm, halloween osv :) 0 Citera
RinBin Postad 2 november 2007 Författare Postad 2 november 2007 mitt tips är att köpa en skjorta billigt på second hand och sen bloda ner i mängder. jag har ett litet lager nedblodade kläder o kostrymer sen zombiefilm, halloween osv :) Köpte en vit för 50 kr idag, men vet inte vad jag ska använda för blod som inte färgar av sig :S vad använde du? 0 Citera
Eibon Postad 3 november 2007 Postad 3 november 2007 grimas teaterblod rekommenderas. eget fakeblod e lite småknepigt att göra så det ser riktigt bra ut även då det torkat, men det går 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.