Polanski Postad 1 november 2007 Postad 1 november 2007 En film jag gjorde när jag gick i tvåan på mediaprogrammet i Kalmar. Ni får ursäkta bildkvalitén. Har hittills bara lagt upp den på youtube, det är också därför beskrivningen är på engelska. A man is sitting on a chair in a dark room with only a ray of light pointing at him. He is enjoying a cigarette while he writes something on a typewriter. But what is he writing? Is it a dream, a temptation or a call for help? Hoppas ni uppskattar den! http://www.youtube.com/watch?v=p_yLszCz9ZA Btw, mitt första inlägg. 0 Citera
Octavianus Postad 1 november 2007 Postad 1 november 2007 ohh, bra jobbat. lite småseg imellan åt, och lite väl "mystisk". Men över lag kanon bra. Superskön idé, jag tror jag ska sno den ngn gång, och göra ngt liknande, fast på ett annat sätt. Helt klart bra. 0 Citera
Nicke_92 Postad 1 november 2007 Postad 1 november 2007 rätt fina bilder och klippning, men annars grymt ointressant. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.