TessanK Postad 19 oktober 2007 Postad 19 oktober 2007 Hej, Jag har varit klantig och filmat med gain på. Finns det något man kan göra så här efteråt? I redigeringen. Väldigt tacksam för svar! 0 Citera
Arclight Postad 20 oktober 2007 Postad 20 oktober 2007 Du menar försöka brusreducera för att du fått in för mycket brus eller att ditt material är för ljust ? 0 Citera
barnholdt Postad 20 oktober 2007 Postad 20 oktober 2007 Prova http://www.neatimage.com/mac/ det är sjukt bra men tar lite tid. Finns ett par trådar om detta redan på Voodoo, sök och du ska finna ;-) 0 Citera
Team_fagott Postad 20 oktober 2007 Postad 20 oktober 2007 Det programet är helt magiskt . Dock är det inte neatimage utan neatvideo du ska skaffa (samma företag dock) :) 0 Citera
barnholdt Postad 20 oktober 2007 Postad 20 oktober 2007 Det programet är helt magiskt . Dock är det inte neatimage utan neatvideo du ska skaffa (samma företag dock) :) Beror lite på vilken redigering han/hon sitter med. 0 Citera
TessanK Postad 20 oktober 2007 Författare Postad 20 oktober 2007 Prova http://www.neatimage.com/mac/ det är sjukt bra men tar lite tid. Finns ett par trådar om detta redan på Voodoo, sök och du ska finna ;-) Hej, Tack för svaret. Jag har PC och Premiere Pro. Länken du skrev ser ut att vara för stillbilder? Ser länken lite längre ner om neatvideo. Ska titta på det. Tack! Jag har sökt på forumet men inte hittat. Kanske sökte jag på fel ord. Jag tittade dessutom på, FAQ om videoredigering, artiklar, guider, tips på gratis program m.m. Men är man stressad så hittar man kanske inte. Igen tack! /Tessan 0 Citera
TessanK Postad 20 oktober 2007 Författare Postad 20 oktober 2007 Har tittat på det och det verkar väldigt bra! Tänkte bara höra vad ni har för erfarenhet av det. Har ni köpt och betalat över internet? Kan man känna sig säker? Vad har ni köpt? Home eller pro? Kan pro vara för svår? Alltså rent tekniskt? Eller är det ungeför som demo som man fick prova? 0 Citera
Team_fagott Postad 21 oktober 2007 Postad 21 oktober 2007 Har tittat på det och det verkar väldigt bra! Tänkte bara höra vad ni har för erfarenhet av det. Har ni köpt och betalat över internet? Kan man känna sig säker? Vad har ni köpt? Home eller pro? Kan pro vara för svår? Alltså rent tekniskt? Eller är det ungeför som demo som man fick prova? Pro är inte svårare, det är samma program fast bättre. Det har stöd för b.la högre upplösning m.m 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.