Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Prova http://www.neatimage.com/mac/ det är sjukt bra men tar lite tid.

Finns ett par trådar om detta redan på Voodoo, sök och du ska finna ;-)

Hej,

Tack för svaret. Jag har PC och Premiere Pro. Länken du skrev ser ut att vara för stillbilder? Ser länken lite längre ner om neatvideo. Ska titta på det. Tack!

Jag har sökt på forumet men inte hittat. Kanske sökte jag på fel ord. Jag tittade dessutom på, FAQ om videoredigering, artiklar, guider, tips på gratis program m.m. Men är man stressad så hittar man kanske inte. Igen tack!

/Tessan

Postad

Har tittat på det och det verkar väldigt bra! Tänkte bara höra vad ni har för erfarenhet av det. Har ni köpt och betalat över internet? Kan man känna sig säker? Vad har ni köpt? Home eller pro? Kan pro vara för svår? Alltså rent tekniskt? Eller är det ungeför som demo som man fick prova?

Postad
Har tittat på det och det verkar väldigt bra! Tänkte bara höra vad ni har för erfarenhet av det. Har ni köpt och betalat över internet? Kan man känna sig säker? Vad har ni köpt? Home eller pro? Kan pro vara för svår? Alltså rent tekniskt? Eller är det ungeför som demo som man fick prova?

Pro är inte svårare, det är samma program fast bättre. Det har stöd för b.la högre upplösning m.m

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...