Jump to content

Filmat med gain

TessanK

Recommended Posts

Prova http://www.neatimage.com/mac/ det är sjukt bra men tar lite tid.

Finns ett par trådar om detta redan på Voodoo, sök och du ska finna ;-)

Hej,

Tack för svaret. Jag har PC och Premiere Pro. Länken du skrev ser ut att vara för stillbilder? Ser länken lite längre ner om neatvideo. Ska titta på det. Tack!

Jag har sökt på forumet men inte hittat. Kanske sökte jag på fel ord. Jag tittade dessutom på, FAQ om videoredigering, artiklar, guider, tips på gratis program m.m. Men är man stressad så hittar man kanske inte. Igen tack!

/Tessan

Har tittat på det och det verkar väldigt bra! Tänkte bara höra vad ni har för erfarenhet av det. Har ni köpt och betalat över internet? Kan man känna sig säker? Vad har ni köpt? Home eller pro? Kan pro vara för svår? Alltså rent tekniskt? Eller är det ungeför som demo som man fick prova?

Har tittat på det och det verkar väldigt bra! Tänkte bara höra vad ni har för erfarenhet av det. Har ni köpt och betalat över internet? Kan man känna sig säker? Vad har ni köpt? Home eller pro? Kan pro vara för svår? Alltså rent tekniskt? Eller är det ungeför som demo som man fick prova?

Pro är inte svårare, det är samma program fast bättre. Det har stöd för b.la högre upplösning m.m