fredrikbranting Postad 17 oktober 2007 Postad 17 oktober 2007 Jag var på en FMX tävling/uppvisning i nynäshamn sommaren 2006 som vi filmade och sedan redigerade ihop. Resultatet har jag lagt ut på våran hemsida. http://www.foamproductions.net/videos/fmx_nynashamn.wmv Kom gärna med åsikter. Både bra och dåliga så klart Tack 0 Citera
megawatti Postad 17 oktober 2007 Postad 17 oktober 2007 NEJ NEJ NEJ NEJ! Arbeta fram några snygga och simpla effekter, ta inte hela "present" listan en efter en. Dock rätt snyggt foto! 0 Citera
Nicke_92 Postad 18 oktober 2007 Postad 18 oktober 2007 irriterande med den gula tonen som dök upp här och där, likaså filmremsa-grejen och den görna tonen. behöver jag ens nämna att jag inte tycker om färgtoningarna :P måste lägga till att jag gillar att Eminen är med i ett parti, har lyssnat på honom sedan 2:an, och går nu i 9:an, dock lite sur för att jag för ca 2 år sen hade köpt biljetter till hans konsert, men den blev inställd :S... lite off topic men... Filmen var rätt skön förutom toningarna, såg rätt proffsigt ut på sina ställen, bra gjort :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.