Gå till innehåll

Det var tider det!


Simon W

Recommended Posts

HAHA... Sara Connor Chronicles... vafan??? ja... om dom nu ändå ska göra Bionic Woman (Chichihcichihciiichchici) i uppdaterad form och har släppt lös Blade på lilla duken... ja, varför inte... men jag kommer inte ta den på allvar...

 

HAHA ... Gammle goe Saber Rider å allt:p... fan jag kommer inte få nått skolarbete gjort idag heller;)

Länk till kommentar
Share on other sites

HAHA... Sara Connor Chronicles... vafan??? ja... om dom nu ändå ska göra Bionic Woman (Chichihcichihciiichchici) i uppdaterad form och har släppt lös Blade på lilla duken... ja, varför inte... men jag kommer inte ta den på allvar...

 

HAHA ... Gammle goe Saber Rider å allt:p... fan jag kommer inte få nått skolarbete gjort idag heller;)

 

Lite OT men måste bara säga att jag inte alls gillade Blade serien, kändes billig och oseriös=/

Länk till kommentar
Share on other sites

haha... jo jag har inte vågat se Blade-serien själv för att jag är helt säker på att den är skräp...

 

Och jag minns Robocop-serien... tillochmed den tecknade serien... jag gillade serierna som liten... men å andra sidan gillade jag ju R2 också och väntade ivrigt på R3... Nu däremot är mina krav på Robotsnuten så höga att endast första filmen klarar kraven.

 

Men sajten är ju helt och hållet perfekt för att ge härliga nostalgitrippar...

Länk till kommentar
Share on other sites

haha... jo jag har inte vågat se Blade-serien själv för att jag är helt säker på att den är skräp...

 

Och jag minns Robocop-serien... tillochmed den tecknade serien... jag gillade serierna som liten... men å andra sidan gillade jag ju R2 också och väntade ivrigt på R3... Nu däremot är mina krav på Robotsnuten så höga att endast första filmen klarar kraven.

 

Men sajten är ju helt och hållet perfekt för att ge härliga nostalgitrippar...

 

hehe mm även fast jag är relativt ung så blir jag också sentimental när man surfar på sidan, ska ta och gräva fram ngn gammal VHS och njuta av den dåliga kvaliten:D

Länk till kommentar
Share on other sites

Ja, vänta bara på när Tarrantino till slut ger upp 35 mm och gör sin nästa film helt på gammla bildrör-VHSC-kameror för att få den där Guinea Pig Looken... det är väl den enda videokvalitet han skulle gilla ;)

 

Nejdå, jag hejar ivrigt på både Tarantino och Spielberg. Stå emot video-vågen så länge ni kan!

 

Apropå ålder... Jag var minns själv ytterst lite själv från glada åttitalet (var bara fem år när det tog slut), men det kryllade av 80tals-vhs-band både hyrda och inspelade från tv i min barndom. Så jag är väldigt färgad av 80talet ändå... plus att tv3 länge körde med klassikerna Airwolf och KnightRider och på RTL fick jag tyskdubbad anime.

 

Ahhh... dagens serier är så tråkiga... finns inga häftiga fordon i dom;) (säger jag och följer ivrigt både Heroes och varje ny säsong av 24;))

 

Fasst å andra sidan... Jack Bauer har ju många likheter med Macguyver... Mac har sin schweiziska armékniv och Jack har sin "army-in-a-bag" och båda använder dom sina redskap för att på uppseendeväckande sätt skipa rättvisa och rädda världen.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...