megawatti Postad 12 oktober 2007 Postad 12 oktober 2007 http://pici.se/pictures/tXfkTtrbj.jpg Varför blir det såhär 70% av gångerna jag försöker spela up en qt fil? har Quicktime 7.1.6 som jag laddat ner från apple.se. använder ett rent FireFox (eller har 1 plugin men har inget med quicktime att göra). Var såhär före och nu blir de så igen efter jag formaterat. Vill inte updatera för --> Max 0 Citera
Rogge Postad 12 oktober 2007 Postad 12 oktober 2007 Öppna QuickTime och gör detta: 1. Edit > Preferences > QuickTime Preferences 2. Klicka på tabben Advanced 3. Under Video, ändra från DirectX till Safe Mode (GDI only) 4. Stäng QuickTime Om du har en svensk version av QT så får du översätta punkt 1-3 själv. :) Hursomhelst, nu bör det fungera bättre! :) 1 Citera
megawatti Postad 12 oktober 2007 Författare Postad 12 oktober 2007 Ah tackar, ska leta up lite qt filer och se ifall de fungerar bättre! 0 Citera
Tomtebo Postad 15 oktober 2007 Postad 15 oktober 2007 har haft samma problem, undrat vad de va. Nu vet jag de tack! 0 Citera
Rogge Postad 15 oktober 2007 Postad 15 oktober 2007 har haft samma problem, undrat vad de va. Nu vet jag de tack! Kul att det fungerade! :) 0 Citera
00Bengtsson Postad 1 december 2007 Postad 1 december 2007 Toppentråd! Löste problemet. Vet inte hur detta styrs med det verkar som att inställningarna nollställs efter något, "ta bort onödiga filer" eller efter att ha rensat webläsaren. Klistra gärna detta tråd! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.