yooonis Postad 24 september 2007 Postad 24 september 2007 Hej! Vilka band funkar bäst till den här kameran? JVC HDV band, Sony HDV band eller Panasonic DV band??? Tacksam för svar, ha det! 0 Citera
wiberg Postad 24 september 2007 Postad 24 september 2007 Själv använder jag Jvcs ProHD band. Finns trådar om samma fråga här nånstanns. Men dom funkar, den skandinaviska fotoaffären har ju tex tiopack. Smidigt. Jag tror nog dom flesta märken funkar. Dock skulle jag tänka 2 gånger innan jag använder sonyband. //Johan 0 Citera
yooonis Postad 24 september 2007 Författare Postad 24 september 2007 Själv använder jag Jvcs ProHD band. Finns trådar om samma fråga här nånstanns. Men dom funkar, den skandinaviska fotoaffären har ju tex tiopack. Smidigt. Jag tror nog dom flesta märken funkar. Dock skulle jag tänka 2 gånger innan jag använder sonyband. //Johan Tack för tipset! Ska ha det i åtanke. 0 Citera
Max_H Postad 25 september 2007 Postad 25 september 2007 Jag skulle tänka både 3 och 4 ggr innan jag stoppade i Sony band i en Canon kamera... :) /Max 0 Citera
yooonis Postad 25 september 2007 Författare Postad 25 september 2007 Jag skulle tänka både 3 och 4 ggr innan jag stoppade i Sony band i en Canon kamera... :) /Max Ok, men JVC ska inte vara några problem då? Är det bättre att använda JVD HD band istället för Panasonic Pro DV band? 0 Citera
video_sync Postad 25 september 2007 Postad 25 september 2007 Panasonics Pro DV band fungerar utmärkt tillsammans med både Canon XM-2 samt XL-2. På jobb använder vi endast dessa band. De håller en otroligt hög kvalité! 0 Citera
yooonis Postad 25 september 2007 Författare Postad 25 september 2007 Panasonics Pro DV band fungerar utmärkt tillsammans med både Canon XM-2 samt XL-2. På jobb använder vi endast dessa band. De håller en otroligt hög kvalité! Tack för tipset! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.