Persson Postad 22 september 2007 Postad 22 september 2007 Tänkte köpa ett par band som har blivit köpta i kina. Å tänkte fråga om det spelar nån roll? Inte för att jag tror det. Men tänkte att det var lika å fråga ^^ 0 Citera
video_sync Postad 3 oktober 2007 Postad 3 oktober 2007 Vilken tillverkare är det på bandet ? 0 Citera
gorse Postad 3 oktober 2007 Postad 3 oktober 2007 Mina DV-band jag köpte i USA fungerade i alla fall utmärkt i min semesterkamera. Dock har jag tvivel på allt som tillverkas i kina. Min kinesiska cirkelsåg höll EN spånskiva. Min kinesiska MP3-spelare fick jag aldrig att funka, och krocktester på youtube på kinesiska bilar är rena katatrofen. Man sitter säkrare i ett dragspel. Det enda som jag tycker funkar skapligt från kina är plastmodellbyggsater. 0 Citera
Persson Postad 9 oktober 2007 Författare Postad 9 oktober 2007 Sony ME DVM60 vare, Köpta i kina. Står made in japan iaf :> Fårjuse hur bra dom håller, brukar iofs bara använda band en gång. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.