anders10 Postad 5 september 2007 Postad 5 september 2007 Hej! Ställde frågan i redigeringsfomrumet men ingen vill svara där! Det är kanske fel ställe så jag testar här istället! När jag lägger till låter med Audiograbber på hårddisken och använder i Preimiere Elements , blir ljudet väldigt dåligt. Man märker inget under tiden jag redigerar, men när det blivit utbränt och spelas upp på Tv:n så låter det väldigt dåligt. Typ som att "halva" låten saknas. om det bara kommer ljud från en kanal eller något i den stilen? Om jag högerklickar på ljudspåret och väljer egenskaper, så står det att det skall vara stereo. Men det låter som supersuperminus-mono! Någon som vet vad jag kan göra? Vänligen Anders 0 Citera
Luzer Postad 5 september 2007 Postad 5 september 2007 Låter mer som en konverteringsfråga då det verkar hända något först när du bränner ut filmen. Vad finns det för alternativ när man väljer att bränna en dvd? 0 Citera
Christian van Caine Postad 5 september 2007 Postad 5 september 2007 Är det enbart rippade låtar som blir sånna eller låter det dritt av alltihop?? 0 Citera
anders10 Postad 6 september 2007 Författare Postad 6 september 2007 Hej! Tack för era svar. Jag kan inte hitta någon inställningsknapp för ljudet vid bränning. Känner mig lite dum att fråga..Vad är rippad? Jag har noll koll på sånt här ju! Hälsn Anders 0 Citera
Luzer Postad 6 september 2007 Postad 6 september 2007 Alltså låter allt ljud dåligt eller endast de du tagit in via Audiograbber? 0 Citera
arvid Postad 7 september 2007 Postad 7 september 2007 Kan felet vara i anläggningen där du spelar upp allt? Varför inte testa att spela upp nån annanstans. 0 Citera
anders10 Postad 7 september 2007 Författare Postad 7 september 2007 Hej! Jag tänkte precis som du Arvid! Kan det vara något fel på anläggningen? Jag kände och ryckte i alla sladdar ja kunde hitta och scartkontakten verkade sitta lite löst. Hade en annan liggande och bytade till den. Nu fungerar det perfekt! Jag kanske inte är så "teknikblåst" som jag trott ändå...!!! Tack skall ni ha! Anders 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.