sound_front Postad 3 september 2007 Postad 3 september 2007 En av två musikvideos jag plåtade i mitten av April. Blev ruskigt kass kvalité när youtube komprimerade den. Men hoppas ni kan njuta av den ändå! http://img66.imageshack.us/img66/4455/01xk2.jpg http://img233.imageshack.us/img233/9073/02ct7.jpg http://img234.imageshack.us/img234/4113/03dd2.jpg http://img46.imageshack.us/img46/5113/04po7.jpg Format: Flash video Längd: 4 min, 36 sec Storlek: 26 MB Utrustning: Panasonic HVX200 + Mini35. Mini skater dolly, Premiere Pro CS3 + Cineform, m.m. Kortfattat ang. Förutsättningarna. Vi spelade in två videos på rätt exakt 24h. Budget på ca:5000SEK. Location i Malmö. Team på ca:8 (alla höll inte ända ut) :) Första musikvideon jag plåtat! Så kom gärna med kommentarer! allt är välkommet. 0 Citera
megawatti Postad 3 september 2007 Postad 3 september 2007 SEXIGT! :D Riktigt snyggt. Gillade bil-scenerna. Hade en profisonell (Kan inte stava till ordet nej.) toutch över de hela. Synd bara att låten var rätt seg, tror och ser på ditt klippande att det skulle vara mycket bättre med en snabbare låt med lite mer tempo i! Annars GRYMMT! 0 Citera
sound_front Postad 3 september 2007 Författare Postad 3 september 2007 SEXIGT! :D Riktigt snyggt. Gillade bil-scenerna. Hade en profisonell (Kan inte stava till ordet nej.) toutch över de hela. Synd bara att låten var rätt seg, tror och ser på ditt klippande att det skulle vara mycket bättre med en snabbare låt med lite mer tempo i! Annars GRYMMT! Tack för dessa trevliga ord! tackar även för kretiken! Fins dock en snabbare låt/video! men den är inte släppt än. 0 Citera
jakethesnake Postad 4 september 2007 Postad 4 september 2007 japp, såg proffsigt ut. SÅg bara ut som om bandmedlemmarna inte vågade släppa loss. Han som sjunger ser unte ut att sjunga, utan att han mimar tyvärr... men jag antar att du hade musik när ni spelade in. Ett tips är att ha så hög volym så att man inte kan höra honom, och säga till honom att ge järnet. 0 Citera
tuco Postad 4 september 2007 Postad 4 september 2007 Oh! En Mustang. Jag älskar Ford Mustang! Ser fint ut. En klassisk "vi står på taket och spelar" video. Sån har jag också gjort :) 0 Citera
sound_front Postad 4 september 2007 Författare Postad 4 september 2007 japp, såg proffsigt ut. SÅg bara ut som om bandmedlemmarna inte vågade släppa loss. Han som sjunger ser unte ut att sjunga, utan att han mimar tyvärr... men jag antar att du hade musik när ni spelade in. Ett tips är att ha så hög volym så att man inte kan höra honom, och säga till honom att ge järnet. Hej, tack! jo jag håller med, dom va lite trög startade & vi hade nog lite svårt att få igång dom. Visst ade vi musik & den gick på full volym men räckte inte till, det visste vi. Håller med om att det ser lite o tight ut ibland. Tuco: Ja visst är den vacker! Sångaren va helt seriöst inne på att köpa den! hehe. Jo vi körde det klassiska & drog i alla spakar för en avskalad klassisk rock video. Det va kul att göra det & ha de gjort! :) Komentera mera! 0 Citera
Nicke_92 Postad 4 september 2007 Postad 4 september 2007 förutom att den blev lite ointressant efter ett tag när det inte hände något nytt så var den här riktigt jävla grym! 0 Citera
sound_front Postad 4 september 2007 Författare Postad 4 september 2007 förutom att den blev lite ointressant efter ett tag när det inte hände något nytt så var den här riktigt jävla grym! Tackar! håller med, vi hade ju bara två locations på denna videon & två på andra. Man får kompromisa när man har två vidoes på 24h. :) 0 Citera
Nicke_92 Postad 5 september 2007 Postad 5 september 2007 Tackar! håller med, vi hade ju bara två locations på denna videon & två på andra. Man får kompromisa när man har två vidoes på 24h. :) 24h är ju inte så lite... skön låt också förresten! 0 Citera
sound_front Postad 5 september 2007 Författare Postad 5 september 2007 24h är ju inte så lite... skön låt också förresten! inte så lite? Två fulla musikvideos på raka 24h är inte så mycket (tycker jag) :) De va tufft men lärorikt! 0 Citera
megawatti Postad 6 september 2007 Postad 6 september 2007 24h är ju inte så lite... skön låt också förresten! 12 timmar per video. Jo du. de är lite :) 0 Citera
Nicke_92 Postad 7 september 2007 Postad 7 september 2007 inte så lite? Två fulla musikvideos på raka 24h är inte så mycket (tycker jag) :) De va tufft men lärorikt! beror på om du menar 12 timmar på dig att spela in eller 12 timmar material, är det det första så är det faktist väldigt lite 0 Citera
sound_front Postad 8 september 2007 Författare Postad 8 september 2007 beror på om du menar 12 timmar på dig att spela in eller 12 timmar material, är det det första så är det faktist väldigt lite Självkart menar jag 24h sammanlagda arbets timmar varken mer eller mindre! materialet har jag inte koll på just nu. Kom gärna med mer kretik! skulle va jätte kul! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.