Gå till innehåll

Blå jumpsuit


Fürni

Recommended Posts

Mycket kort och rak fråga (men inte nödvändigtvis enkel att besvara): någon som vet var man få tag på en billig enfärgad blå jumpsuit (tänk "Fallout")? Trots all google-fu jag kan uppmana lyckas jag inte hitta något vettigt - det närmaste jag kan hitta är vanliga arbetsoveraller, men de är tyvärr inte alls vad jag behöver.

 

Trots viss vana med nål och tråd vill jag väldigt gärna undvika att behöva sy upp en själv...

 

 

Så. Några tips? :)

Länk till kommentar
Share on other sites

har du ingen gammal farmor, syster kompis, en mor, pojkvän eller dylikt som kan hjälpa dig?

Tycker det kryllar av syintresserade tjejer och annat löst folk, jag känner säkert en fyra som mer än gärna skulle hjälpa mig.

 

Annars tejp och plastsäckar? Sexigt om inte annat.

 

Finns väll skräddare att tillgå, fast då blir det iofs säkert lite dyrt.

Länk till kommentar
Share on other sites

Är det en sån här du är ute efter?

http://www.sullivanuniforms.com/Merchant2/graphics/00000001/CP30_large.jpg

 

Jag har inte sett "Fallout" om det nu är en film du menar, men just en sådan overall i bilden ovan måste väl gå att få tag på utan problem. Åker både go-cart och hoppar fallskärm i en sådan.

Den ser lite närmare ut än de vanliga bylsiga arbetsoverallerna jag hittar i alla fall. Det skulle nog kunna duga i nödfall. :)

... fast i vanlig ordning skeppar de inte ens internationellt. Äsch.

 

Jag tror att dräkten ska vara ännu mera slimmad, nästan så den gränsar till en sån där dräkt som elitcyklister använder, sen ska nog materialet vara åt vct hållet så det är väldigt följsamt.

Helst mjukare material och mer slimmat, ja. Inte riktigt kroppskondom kanske, men... kroppsnära. :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...