Hannutt Posted June 9, 2004 Share Posted June 9, 2004 Hej, jag undrar om nån vet någon bra internetsida där man kan ladda ner gratis ljud? t.ex dörr som öppnas, klocka som tickar, bil som åker etc. Ha det underbart! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lilla_farbrorn Posted June 9, 2004 Share Posted June 9, 2004 ljudeffekter kan man hitta hur mycket som helst genom att bara söka på internet. Det finns dessutom massor med trådar om det här på forumet. Jag tänker inte leka bekänt och länka till dem, du får leta fram dem själv. Nej förlåt. Nu var jag dum. :) Här är en: http://www.voodoofilm.org/forum/topic.asp?topic=590 Förövrigt så råder jag dig till att använda forumets sökmotor för att ta reda på om det redan finns svar på din fråga. Det gäller egentligen alla på forumet som inte redan gör detta. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orange Posted June 10, 2004 Share Posted June 10, 2004 Det var ett par kloka ord lilla_farbrorn ;) Hannutt, ett tips från mig är att ta kontakt med någon av alla dem musikskaparna som annonserar i "Annonsering" forumet. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts