anime Posted June 9, 2004 Share Posted June 9, 2004 Hej. Jag försöker lära mig att använda Blender men jag har ingen aning vilken GKEY är. Nån som vet? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ungfilm Posted June 15, 2004 Share Posted June 15, 2004 Om jag minns rätt så är det naturligt G. Men jag kanske bara virrar. Tobbger, har du någon aning? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobbger Posted June 24, 2004 Share Posted June 24, 2004 Har försökt mej på Blender men utan lycka. Alla snabbkommandon är så svåra att komma ihåg, vet dock vart det finns tutorials för jag var manisk på hjälp när jag försökte lära mej! ;) Annars så tror jag att det var "Grab key", alltså den knapp man trycker in när man ska flytta något. Här är en liten mini-manual som du kan läsa där de förklarar vad alla de här KEY-grejerna betyder: http://www.hup.hu/old/blender/miniman.pdf 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ungfilm Posted June 24, 2004 Share Posted June 24, 2004 Vad är det du inte lyckas med? Jag kan nästan allt nu, förutom att rigga gubbar. Vilket skall vara de lättaste. Fast jag har en kompis som skall göra det åt mig. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts