Gå till innehåll

Långtråkigt - tråden


jakethesnake

Recommended Posts

Hej på er allihopa. Sitter på jobbet och har väldigt tråkigt. Tänkte därför starta en tråd där man får snacka skit och tipsa om internetsajter till alla andra som kan tänkas ha tråkigt.

 

Jag börjar då...

 

1. Jag ser nu på "The man who would be king", 1975. En bortglömd film, men som är sjukt bra. Ligger på 244/250 på imdb. Jag ska göra en remake på den när jag äger Hollywood, tänkte jag :).

 

2. Ni måste in och kolla på http://www.tellusfilm.com. Det är en grym sida. Läste tillexempel om terminator 4, Highlander V och lite sånt... Nån halvtimmer tidsfördriv.

 

3. Ni måste också in o kolla in Arnolds reklam för japanska nudlar och energidryck. Jag älskar Arnold! Han är så jävla skön. Höll på att skratta mig gul och blå.

 

Det är väl allt jag kommer på nu. Skriv lite mer nu, ni andra.

 

Ps. vet nån när Lost börjar igen? eller Las vegas?

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag är vakt. Så det blir en hel del sittande och bara vänta. Det var ju dej jag fick adressen av, men jag kunde inte referar, för jag kom inte igåg ditt namn.

 

Men kom igen nu. Nån måste väl ha nått kul att dela med sig.

 

Föresten, vad tycker ni om den otecknade djungelboken från 94? Det är en av de bästa filmerna jag sett.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...