e93mw Posted June 8, 2004 Share Posted June 8, 2004 Hej! Jag försöker lägga över 70 minuter videomaterial på DVD. Transcoding-processen går bra men ungefär halvvägs in i själva brännandet av DVD-skivan får jag följande felmeddelande: Could not complete the last command because: DVD err (DVDErr, -224) Någom som har erfarenhet av detta och kan komma med något tips? Tacksam för hjälp! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FarfarMOV99TD Posted March 30, 2007 Share Posted March 30, 2007 Kan vara det att DVD-skivan inte är tom. Prova en ny skiva. Och har du kollat så filmen får plats på DVD-skivan? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e93mw Posted March 31, 2007 Author Share Posted March 31, 2007 Felet visade sig vara att programmet InCD körde i bakgrunden. Det får ibland för sig att kontakta DVD-brännaren och då ballar Premiere ur. Slutsats: man bör vara väldigt restriktiv med vilka program man låter köra i bakgrunden! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrPetter Posted April 1, 2007 Share Posted April 1, 2007 Hehe... När jag köpte min första CD-brännare nån gång preas jura (96) så var det rena voodoon. INGET annat rulalde på datorn - när man klickat på "bränn" så smög man ut ur rummet och stängde dörren försiktigt och bevakade hela våningen som datorn befann sig på som en hök - allt för att undvika ev. vibrationer som skulle kunna få det att hoppa. Det var tider det. //Petter 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts