Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tjenare, blir mitt första inlägg här då.

Jag undrar om någon vet hur man kan skapa en digital bild av t.ex. en person som man kan vinkla åt alla håll och kanter.

Jag vet att man behöver ta kort från alla vinklar dock vet ja inte hur ja ska sätta ihop dem, helst vill jag kunna sätta ihop allt med After Effects, någon som kan hjälpa?

Postad

håller på att fundera på det själv. Såg en häftig sak på Animal Planet och där var det nåt djur som hoppade och de kunde se det från alla vinklar. De hade ju rigat upp en massa kameror och tagit från alla håll och animerat det. Och de blev ju skit snyggt, fast jag har ju knappast råd med så många kameror.

Postad
håller på att fundera på det själv. Såg en häftig sak på Animal Planet och där var det nåt djur som hoppade och de kunde se det från alla vinklar. De hade ju rigat upp en massa kameror och tagit från alla håll och animerat det. Och de blev ju skit snyggt, fast jag har ju knappast råd med så många kameror.

Aa det såg ja också, det var typ en sån här som är med i lejon kungen.

Postad

Filma samma sak från massa olika vinklar eller ta kort och klipp i hopp det. Detta kräver jobb och är inte enkelt på något sätt.

Jag skulle någ försöka jobba i 3d miljö i aftereffects och försöka synka i hopp all bilder och bestämma mig för en kamra rörelse och sen med mycket keyframes och maskning försöka få fram något som ser bra ut. Men som sagt väldigt mycket jobb.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...