Majestic Posted June 3, 2004 Share Posted June 3, 2004 SteelToe Films har just släppt sin första, och förmodligen (förhoppningsvis?) sista film. Inget större arbete är nedlagt på den 11 minuter långa tingesten, och det borde rimligtvis märkas på resultatet.. Om någon stackare utan självbevarelsedrift har lust att se på den så går en hårt och ineffektivt komprimerad version att finna på adressen nedan. Hälften av den, that is, tack vare utrymmesbrist.. http://www.angelfire.com/film/steeltoe/ 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HAL9000 Posted June 3, 2004 Share Posted June 3, 2004 lite festlig..inte så mycket å säga...det syns att det inte är så väldigt mycket tid nedlagd och jag vill se slutet!! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Macho.Man Posted June 4, 2004 Share Posted June 4, 2004 hehe den slutade ju så fort det blev intressant. andra delen plz =) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majestic Posted June 4, 2004 Author Share Posted June 4, 2004 Andra halvan följer så fort jag kommit tillbaks från en mer eller mindre påtvingad klassresa... Söndag kväll skulle jag satsa på. Trevligt litet forum förresten. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts