Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej,

Jag söker en kompositör för en kortfilm som kommer spelas in i australien under septemer - oktober. Det är ett förhållandevis seriöst projekt så därför behöver jag en dedikerad kompositör som jag kan lita på.

se http://www.redterrormovie.com

Maila mig på joel@redterrormovie.com om du är intresserad eller vill veta mer!

Tidsramen är

Förproduktion från nu fram till mitten på september.

inspelning september - oktober.

post produktion novemer.

Det är alltså huvudsakligen i november som själva muskien behövs läggas på. Dock är jag väldigt intresserad av att jobba tillsammans på musiken innan dess för att skapa en ide-ram för musiken i filmen.

Ha det bra!

Joel

Postad

Kan tillägga att filmen kommer färdas mellan massvis av festivaler när den är klar så det finns en stor chans att vinna pengar och priser i musikkategorierna när filmen är klar!

• 2 veckor senare...
Postad

Jag vill meddela att jag är mycket intresserad av att kunna ställa upp och göra musik för filmen. Jag tror inte ens att man heller bör ställa en fråga om vilken typ av musik som behövs, vilket är upp till musikernas fall att avgöra. Vilket Joel 1980 menar i sin tråd om trailern till filmen. Han får olika smakprov och kan sedan välja vad han själv vill.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...