LastonFilm Posted May 28, 2004 Share Posted May 28, 2004 Någon som vet ett bra musikprogram, som man kan skapa sin egen musik på, till PC? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orange Posted May 28, 2004 Share Posted May 28, 2004 Detta är de programen jag vet finns: QuebaseReasonAdobe AuditionAcidSteinberg Cubase 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
walfridson Posted May 28, 2004 Share Posted May 28, 2004 Trackers är bra http://www.maz-sound.com/trackers.html sk@letracker skulle jag rekommendera. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desecrated Posted May 29, 2004 Share Posted May 29, 2004 fruityloops är ett program som du kan göra musik i själv www.fruitysve.com 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ufosxm Posted May 29, 2004 Share Posted May 29, 2004 Bästa trackern för Windows är helt klart Sk@leTracker. För DOS har du FastTracker 2. Sk@leTracker är fortfarande i beta-stadiet, men fungerar helt utmärkt! Båda två är gratis. Program som du ska köpa är annars: Cubase och Reason 2.0. Jag använder själv Reason 2.0 och jag är helnöjd. Det är precis så lätt som det behöver vara, och så invecklat som man behöver. Visst.. Det finns inga plugins eller så. Men det är inte nått som jag behöver. Nästan allt man behöver finns i Reason 2.0-paketet. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desecrated Posted May 30, 2004 Share Posted May 30, 2004 om du vill så kan jag göra musiken åt dig istället för att du skall sitta med reason :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ufosxm Posted June 11, 2004 Share Posted June 11, 2004 Ja ok, då säger vi så, Dark Dark_Rhodez ;) Jag slutar göra musik och du gör allting åt mig. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts