Gretinho Postad 25 juni 2007 Postad 25 juni 2007 Ja har en film i huvvet som jag inte kommer ihåg va den heter? Har för mig att Paul Walker är med men de är inte säkert.. den handlar om den här killen som är uppväxt med ett par som inte är han biologiska förräldrar. En släkting till killen kommer ut från fängelset.. Släktingen hade en gång en ovanlig bil med nått viktigt gömt i har jag för mig de som var göt i bilen var en nyckel till ett bankfack som innehöll bevis att killens plastpappa var kriminell på eller hade gjort nått för länge sedan.. det är typ det jag minns? om någon kunde hjälpa mig vore det bra! tack på förhand! 0 Citera
kvällensdebatt Postad 25 juni 2007 Postad 25 juni 2007 om du är säker på att walker är med så kan u söka på honom eller någon anan skådespelare du kommer ihår från filmen på. Imdb.com... hjälper kanske...? eller om du redan försökt? 0 Citera
Rabies Postad 25 juni 2007 Postad 25 juni 2007 jag har en liknande förfrågan så tänkte knycka den här tråden lite. kanske bra med en efterlyses tråd. såg nån tv-serie i början på 90-talet med, vilket jag tror men inte är riktigt säker, Gert Fylkning. det jag kommer ihåg är att han är alkis eller nåt och bor med en annan alkis och så kommer den en tjej och knackar på dörren, hon har snor i ansiktet och tigger efter pengar och sjunger en sång om att hon får smisk en gång i timmen, det är nåt att lita på. jag är inte säker på att det är gert fylkning men tror jag har det minnet. får inte fram nåt vettigt av att leta på imdb heller 0 Citera
Simon W Postad 25 juni 2007 Postad 25 juni 2007 ... kanske bra med en efterlyses tråd... Mycket bra idé! ... Java, kan du kanske ändra trådnamnet? Tror för övrigt det kan vara "Apelsinmannen" du söker. 0 Citera
Java ex Machina Postad 25 juni 2007 Postad 25 juni 2007 Mycket bra idé! ... Java, kan du kanske ändra trådnamnet? http://www.aetv.com/kingofcars/images/cast_crew/koc_cast_detail_image_genie.jpg 0 Citera
Rabies Postad 25 juni 2007 Postad 25 juni 2007 Mycket bra idé! ... Java, kan du kanske ändra trådnamnet? Tror för övrigt det kan vara "Apelsinmannen" du söker. hmm jag känner inte igen handlingen för fem öre eller att det va en en film men minnet kan ju spela en ett spratt. om itne annat så verkar det vare en intressant film i alla fall:) 0 Citera
Simon W Postad 25 juni 2007 Postad 25 juni 2007 Apelsinmannen gick som teveserie, och klipptes därefter ihop till en film. Men självklart kan det vara nåt annat. Men jag minns att Gert Fylking var med, och att han var en slusk. Eller var det fan "Kaninmannen" jag tänkte på... Men jag ser ingen Gert Fylking på Imdb... "Kaminmannen" kanske :D Jag är nog ute och cyklar, trots allt 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.