cladam Postad 25 juni 2007 Postad 25 juni 2007 Tjo! Tänkte kolla om det finns någon som vet nåt bra och gärna gratis webcam program man kan ladda hem. Sitter hela dagarna på jobbet med mycket dötid och vill gärna även då vara kreativ och skapa film kanske inte det mest seriösa sett men det är ju alltid kul att få igång tankeverksamheten på att klura ut nåt som funkar med små eller inga medel. -Cladam 0 Citera
megawatti Postad 25 juni 2007 Postad 25 juni 2007 Powertoys for Windows XP Webcam Timershot Då kan du ställa in att ta en bild var X sekund. Sen kan du lägga ihop till en film med exempel VideoMach eller zipa ner dem och skicka till mig så göra jag de. Då kan du tex filma målnen eller bilarna eller liknande :) 0 Citera
gorse Postad 25 juni 2007 Postad 25 juni 2007 http://www.animateclay.com/index.php?name=Sections&req=viewarticle&artid=24&page=1 För webkameror. Och med den "hack"-driver lyckades jag koppla ihop min dv-kamera. Fast en Quickcam 2000 pro eller motsvarande duger rätt bra. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.