septictank Postad 24 juni 2007 Postad 24 juni 2007 hej! jag har suttit och undrar nu hur man gör för att klippa mitt i ett spår, ljud eller bild spelar ingen roll? jag har sett en polare trycka ned nån knapp samtidigt som han klipper där han vill ha det, men det verkar lögn i helvete att hitta denna knapp :D kan någon hjälpa mig? jag har version 7,0 0 Citera
ThirddOracle Postad 25 juni 2007 Postad 25 juni 2007 I Premiere Pro så är kortkommandot för att klippa CTRL + K. Testa det! :) Om du kollar under hjälpmenyn, som borde finnas i alla program så kan det finnas en lista över kortkommandon. Det finns det i Premiere Pro. I inställningar i Premiere Pro kan man också gälja egna kortkommandon. 0 Citera
septictank Postad 25 juni 2007 Författare Postad 25 juni 2007 tyvärr, de funkade inte heller. ja har ögnat igenom kommandolistan men ja hittar det inte ändå :( 0 Citera
_PO_ Postad 25 juni 2007 Postad 25 juni 2007 när du står i klippet trycker du bara på "s"-tangenten 0 Citera
H.S Postad 30 juni 2007 Postad 30 juni 2007 vad är egentligen skillnaden på vegas 7.0a o 7.0b? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.