Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tjonare! Undrar vilket program ni rekomenderar när det gäller gratis redigeringsprogram? Jag gillar att filma och är ganska snål. Gör det bekvämt och fixar om filmer i windows moviemaker men vill ha nått bättre som är gratis att ladda ner. Förslag ?

Postad

det är ju alltid gratis att ladda ner piratkopierade program.men det ska man INTE!!!!göra så om man vill ha lagliga gratis program är ju alltid avid free dv ett bra alternativ. jag tror deras hemsida hette http://www.avid.com o sök sen på avid free dv.

Postad

Avid är ju som att använda en kökssax. Jag slet mitt hår när satt med det. Världens mest osmidiga och omoderna program. Så då kan jag bara tänka mig hur deras gratisalternativ funkar. Puh!

Men jag antar att det funkar bra om man kan programmet, men jag skulle aldrig rekomendera Avid till någon som är van att sitta med med Movie Maker.

Mitt tips är att du lägger en hundring eller två på Magix eller Vegas. Dom funkar faktiskt jättebra, och är mycket lätta att använda! Det enda problemet är väl att att det går trögt och kan hänga sig vid större projekt. Men det beror mest på datorn tror jag.

Postad

ja men vegas kostar inte bara en LITEN! hundring då får man pressa fram 6.000 ungefär o magix kostar inte heller en LITEN! hundring utan det kostar 600 kr för deras movie edit pro 11 10:an är slutsåld.så faktiskt så är avid free dv o movie maker dom enda alternativen för gratisprogramm

Gäst
Detta ämne är nu stängt för inlägg.
  • Skapa nytt...