megawatti Postad 8 juni 2007 Postad 8 juni 2007 Tjenare, just nu så fångar programet 50i eller runt 25 bilder per sekund. Det blir 13GB per timme, 130gb för 10 timmar.... Lite svårhantelrigt. Finns det något program så jag kan få ner framesen, utan att kvaliten försämras? (Så storleken går ner en aning) Vill nämligen "captura" solupgången och liknande. Så Finns det något sådan program? Kanske tar bilder var X sekund? // Simon. 0 Citera
Rogge Postad 8 juni 2007 Postad 8 juni 2007 Scenalyzer Live klarar det, dvs stop motion capture. 0 Citera
megawatti Postad 9 juni 2007 Författare Postad 9 juni 2007 Behöver jag vara vid datorn då? eller kan den ta bilder av sig själv? fick ner de där programet, och då ska jag sitta och trycka f11 för varje bild? 0 Citera
Rogge Postad 9 juni 2007 Postad 9 juni 2007 Behöver jag vara vid datorn då? eller kan den ta bilder av sig själv? Prova och se, jag har aldrig använt den funktionen i Scenalyzer. :) 0 Citera
megawatti Postad 9 juni 2007 Författare Postad 9 juni 2007 Det gick inte. Någon annan som har tips på ett program? eller kan koda ett program som trycker f11 per X sekund? 0 Citera
Rogge Postad 9 juni 2007 Postad 9 juni 2007 Det gick inte. Och du har tittat på sidan 38 i manualen och följt instruktionerna där? 0 Citera
megawatti Postad 9 juni 2007 Författare Postad 9 juni 2007 Har ingen manual, kör demo-verren. Så jag bad en kille på sweclockers att programera ett program som tycker på f11 var 15 sekund. Vola :) Här finns det för er andra som kanske skulle behöva för något? http://www.speedyshare.com/993473770.html 0 Citera
jbergman Postad 9 juni 2007 Postad 9 juni 2007 Har ingen manual, kör demo-verren.[/url] Manualen tankar man från hemsidan. Och demoversionen lägger väl in en logga i bilden, så du kommer ändå att behöva uppgradera om du vill ha någon faktisk användning av programmet. Och förresten behöver man inte sitta och trycka på F11 med jämna mellanrum. Det är bara att ställa in i programmet hur ofta det skall fånga en bildruta. /Jakob 0 Citera
megawatti Postad 9 juni 2007 Författare Postad 9 juni 2007 okey, men min varijant fungerade också! Underskatta inte den. Ska ta och dra ner manualen. Tack för alla svar. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.