Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej.

Adobe Premiere Elements 2.0 följde med min nya dator och jag tänkte använda den att redigera lite filmer jag tagit men jag lyckas dåligt. Är det någon som har tips på någon tutorial som man kan ladda hem från nätet eller någon site som har hjälp och instruktioner till en nybörjare?

Mvh.

Zero

(börjar på noll... ;-)

Postad
Hej.

Adobe Premiere Elements 2.0 följde med min nya dator och jag tänkte använda den att redigera lite filmer jag tagit men jag lyckas dåligt. Är det någon som har tips på någon tutorial som man kan ladda hem från nätet eller någon site som har hjälp och instruktioner till en nybörjare?

Mvh.

Zero

(börjar på noll... ;-)

Självklart! Och välkommen hit. Permiere Pro och Elements vad jag förstått är rätt lika. Iaf samma interface. Så här är en bra samling premire guider:

http://wikivid.com/index.php/Premiere

Där finns allt, älskar den sidan!

Postad

Jag har en annan idé. På titelsidan när premiere elements startar; Längst upp till höger står det "självstudier". Välj den. Samtidigt hoppar också premieres hjälpfunktioner igång. De är väldigt utförliga och indelade i steg för steg. Sen när du redigerar på egen hand kan du trolla fram hjälpen igen genom att välja hjälp ur menyerna till höger.

Postad

Annars kan man ju altid prova sig fram. När jag var ny med elements fattade jag inget, men nu kan jag det utantill bara för att jag provade mig fram;) Testa dig fram vetja!

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...