Zero Postad 5 juni 2007 Postad 5 juni 2007 Hej. Adobe Premiere Elements 2.0 följde med min nya dator och jag tänkte använda den att redigera lite filmer jag tagit men jag lyckas dåligt. Är det någon som har tips på någon tutorial som man kan ladda hem från nätet eller någon site som har hjälp och instruktioner till en nybörjare? Mvh. Zero (börjar på noll... ;-) 0 Citera
megawatti Postad 5 juni 2007 Postad 5 juni 2007 Hej. Adobe Premiere Elements 2.0 följde med min nya dator och jag tänkte använda den att redigera lite filmer jag tagit men jag lyckas dåligt. Är det någon som har tips på någon tutorial som man kan ladda hem från nätet eller någon site som har hjälp och instruktioner till en nybörjare? Mvh. Zero (börjar på noll... ;-) Självklart! Och välkommen hit. Permiere Pro och Elements vad jag förstått är rätt lika. Iaf samma interface. Så här är en bra samling premire guider: http://wikivid.com/index.php/Premiere Där finns allt, älskar den sidan! 0 Citera
gorse Postad 6 juni 2007 Postad 6 juni 2007 Jag har en annan idé. På titelsidan när premiere elements startar; Längst upp till höger står det "självstudier". Välj den. Samtidigt hoppar också premieres hjälpfunktioner igång. De är väldigt utförliga och indelade i steg för steg. Sen när du redigerar på egen hand kan du trolla fram hjälpen igen genom att välja hjälp ur menyerna till höger. 0 Citera
jepser Postad 6 juni 2007 Postad 6 juni 2007 Annars kan man ju altid prova sig fram. När jag var ny med elements fattade jag inget, men nu kan jag det utantill bara för att jag provade mig fram;) Testa dig fram vetja! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.