Guest bollyn Posted June 4, 2007 Posted June 4, 2007 Jag behöver ett bom ljud med kanske lite efter dröjning som liksom ska få en att hoppa till och hjärtat nästan stanna? Allt kommer att vara jätte spänande hjärtat kommer att slå hårt när mannen går mot huset och går närmare dörren sätter på haspen och då trycker den som är inne i huset på dörren och alla blir rädda det är där ljudet ska komma in. I wallander filmen Byfånen ha dom ett annat ljud fast där öppnar dom en dör och ingen är där satt där blir det inget pom. (se länk neden) Om man lyssnar så hör man att det är något ljud som bara blir högre och högre vad är det för ljud behöver det också? http://www.megaupload.com/se/?d=TZ7636YH OBS! Det är ingen bild. 0 Quote
Team_fagott Posted June 4, 2007 Posted June 4, 2007 dags för ett underforum "jag letar efter ett X ljud" (Som inte dyker upp när man trycker på "Dagens inlägg") Eller bara döp forumet till "kan någon googla det här åt mig"? 0 Quote
Guest bollyn Posted June 15, 2007 Posted June 15, 2007 Det är inte bara att söka på google på det ljud man vill ha. T.e.x jag söker på ett bom ljud och vipps så kommet det upp första av alla sidor hundra olika bomljud i jätte bra kvalite. Om du tycker det är så lätt att få fram ett ljud så gör det då. 0 Quote
Recommended Posts