yooonis Postad 30 maj 2007 Postad 30 maj 2007 Hej jag vill göra snygga, coola credits. Har använt credits funktionen i Windows Movie Maker och den är jättebra. Varför har inte premiere en likadan eller After Effects eller är det bara jag som inte har upptäckt funktionen? Nån som vet att bra adobe credit program eller hur man gör i After Effects, (inte bra på AE). tack! ha det! //yonis 0 Citera
Team_fagott Postad 30 maj 2007 Postad 30 maj 2007 Hej jag vill göra snygga, coola credits. Har använt credits funktionen i Windows Movie Maker och den är jättebra. Varför har inte premiere en likadan eller After Effects eller är det bara jag som inte har upptäckt funktionen? Nån som vet att bra adobe credit program eller hur man gör i After Effects, (inte bra på AE). tack! ha det! //yonis I Premiere heter det (new)"titel" du kan välja att scrolla den vertiklat eller diargonalt, alternavtivt använda dig av motionfunktionen. 0 Citera
yooonis Postad 30 maj 2007 Författare Postad 30 maj 2007 I Premiere heter det (new)"titel" du kan välja att scrolla den vertiklat eller diargonalt, alternavtivt använda dig av motionfunktionen. tack för svaret! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.