Gå till innehåll

Vad har ni gjort?


Recommended Posts

Många gånger har det mest våghalsiga momentet varit att visa upp skapelsen;)

 

Annars så har det varit ganska mycket på den säkra sidan vid själva inspelningen, förutom den gången jag nästan blev backstabbad av en oväntat spetsig katana en sommar:p

 

Utsätter mig för mer risker när jag går på stan eller handskas med gårdens nötboskap (dom vill inte vara elaka, dom inser bara inte hur starka dom är när dom ska kelas eller bråka om godbitarna;)) så man kanske är lite härdad... hehe... nu lät man väl manlig eller?

Länk till kommentar
Share on other sites

Det värsta jag gjort kan jag nog inte anse som illa. Det var en slagsmålscen mellan två elever och lärare skulle springa in och bryta. Det funkade inte som jag hoppades så jag sa till en av eleverna som bråkade att slå till läraren också när han försökte bryta mellan dem. Det resulterade i en armbåge i solar plexus på läraren som gav eleven en mördande blick. Eleven ignorerade honom helt och hållet och då blev han vannsinnig när han inte lyssnade på honom. Det är dett bäst skådespelet, det som är på riktigt. :)

Länk till kommentar
Share on other sites

På gymnasiet så skulle vi göra nån slags novellfilm. Vi ville inte ha det vanliga senariot, det här kille gillar tjej osv. Och att få två killar sitta i en soffa o hångla med varandra, näe. Det visste vi inte bara hur vi skulle kunna göra.

Så på nått sätt (kan inte ens så här fem år senare förstå hur vi lyckades) så fick vi två tjejer till dom rollerna. Vi fick tom. specialskrivet pris på en tävling för den filmen det året.

 

Sen om de var så våghalsit vet jag inte.

//johan

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag har utklädd som en björn jagat folk som varit på skogspromenad. Allt för extramaterialet till våran första film någonsin.

 

Inte speciellt våghalsigt heller kanske, men kanske om det varit någon jägare ute =)

 

Jag har mest gjort såna pinsamma saker. Som när jag spelade vampyr och satt utanför våran gamla lägenhet i en dunge. Grannarna gick liksom förbi och hälsade tveksamt, där satt jag, deras granne som är 2-barnsfar (fast då hade jag iofs bara EN liten kotte), utklädd som en vampyr med blod runt munnen i 10 minusgrader.......

Länk till kommentar
Share on other sites

haha sjukt pinigt asså. finns inte det med på extramaterial nånstans?

 

Haha, jag har björnsnuttarna kvar. Fast bara på en DVD-skiva. Dom håller jag nog för mig själv :D

 

I samma film är jag utklädd till ninja utanför en liten kiosk, med mammas tights på mig. Grymt snyggt var det.

 

SHIT, vilken kass film det var, haha.

Länk till kommentar
Share on other sites

Haha, jag har björnsnuttarna kvar. Fast bara på en DVD-skiva. Dom håller jag nog för mig själv :D

 

I samma film är jag utklädd till ninja utanför en liten kiosk, med mammas tights på mig. Grymt snyggt var det.

 

SHIT, vilken kass film det var, haha.

 

har du sagt A får du säga B ;) Up med en bild iaf... Våran aldra första film var ungefär samma, Nämd till "star pök" där vi sprang runt i.. Jo.. Apdräckter och skulle rädda en Grillkort eller liknade. Tyvär så har filmen försvunnit med tiden..

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...