KF.ent Postad 9 maj 2007 Postad 9 maj 2007 Hej hej, såg den nya boxer reklamen häromdagen: http://www.youtube.com/watch?v=Ql_grofRj-Y&eurl= och blev litte fundersam hur dom gjorde det för att filma ur den vinkeln med armar och ben osv, någon som har någon smart ide? MVH Mikael G 0 Citera
Team_fagott Postad 9 maj 2007 Postad 9 maj 2007 Filma över axeln. Antaglien med steady i det här fallet. 0 Citera
KF.ent Postad 10 maj 2007 Författare Postad 10 maj 2007 är det så enkelt? får ta och göra en test rulle eller ingen annan som har nån ide? 0 Citera
Team_fagott Postad 11 maj 2007 Postad 11 maj 2007 Föresten heter det subjektiv bild,när man filmar över axeln. När både huvudet och personens vy syns heter det halvubjekivbild. Jag är nyvaken. rätta mig gärna om jag har fel :p 0 Citera
moviesandremakes Postad 27 maj 2007 Postad 27 maj 2007 I "Crank" så gjorde dom så här så här kanske inte världens mest detaljerika bild… 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.