KF.ent Posted May 9, 2007 Posted May 9, 2007 Hej hej, såg den nya boxer reklamen häromdagen: http://www.youtube.com/watch?v=Ql_grofRj-Y&eurl= och blev litte fundersam hur dom gjorde det för att filma ur den vinkeln med armar och ben osv, någon som har någon smart ide? MVH Mikael G 0 Quote
Team_fagott Posted May 9, 2007 Posted May 9, 2007 Filma över axeln. Antaglien med steady i det här fallet. 0 Quote
KF.ent Posted May 10, 2007 Author Posted May 10, 2007 är det så enkelt? får ta och göra en test rulle eller ingen annan som har nån ide? 0 Quote
Team_fagott Posted May 11, 2007 Posted May 11, 2007 Föresten heter det subjektiv bild,när man filmar över axeln. När både huvudet och personens vy syns heter det halvubjekivbild. Jag är nyvaken. rätta mig gärna om jag har fel :p 0 Quote
moviesandremakes Posted May 27, 2007 Posted May 27, 2007 I "Crank" så gjorde dom så här så här kanske inte världens mest detaljerika bild… 0 Quote
Recommended Posts