Jump to content

Motljusskydd

Johankan

Recommended Posts

• 2 months later...

Om du läser i bloggen så står det att han köpte den på Ebay.

"That cannot pass with the tulip no more now, the picture corner range is left blank and can so nothing in the picture shade...... the tulip is simply ingenious and sees nevertheless also in silver well out to the HV20, or?

On the packing stands: DELTA LENS HOOD, I bought this glare shield with a Polish photo dealer (ebay), fits to these with a 43mm attachment (clamping screw) marvelously on the heli coil Grandpa filter 103."

Men att jaga ett enskillt motljusskydd är nog svårt och tidskrävande.

Om du läser i bloggen så står det att han köpte den på Ebay.

Jo, fast jag har ju med länken i min förra post, har även mejlat till den polska butiken som har motljusskyddet. De har 43mm Silver på lager...

• 1 month later...
Jag köpte den här till min HV20. Fungerar bra, och ser bra ut.

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170127681701

Får jag fråga en sak, är väldigt ny på detta med Ebay, men jag är sugen på att köpa en sådan är. Vill bara veta lite grunder, kan man betala mot postförskott eller är de Visa som gäller? Hur mycket slutate hela paketet på? Alltså när du fick de i hand/ på posten?

Får jag fråga en sak, är väldigt ny på detta med Ebay, men jag är sugen på att köpa en sådan är. Vill bara veta lite grunder, kan man betala mot postförskott eller är de Visa som gäller? Hur mycket slutate hela paketet på? Alltså när du fick de i hand/ på posten?

Postförskott från USA går sällan. När jag handlar från Ebay betalar jag nästan alltid med Paypal. Med frakt så slutade det på runt 100 kr. Helt enkelt 8$ för motljusskyddet, och 5$ för frakten.