Peus Posted May 2, 2007 Posted May 2, 2007 Hey, jag fick just en fråga från en kär vän som jag inte har någon aning om, förmedlar den således här och hoppas någon kan hjälpa honom, ja oss, skulle vara kul att kunna själv. Micke: jag har läst att man man ha typ som ett adjustment layer i premiere 2.0... som man kan i avid och så, men jag tror inte det stämmer.. vet du nåt om det. alltså ett sätt att applaja effekter till en massa olika klipp. Min lösning var: Ett sätt som jag brukar använda i både premiere och after effects att skapa en ny composition/seqcuence och lägga in den befintliga under den och så lägga på en effekt. Men det är ju lite knepigt. Går det att göra som han undrar? Vore ju lämpligt. 0 Quote
Rogge Posted May 2, 2007 Posted May 2, 2007 Går det att göra som han undrar? - I Premiere Pro, nej - I After Effects, ja, men inte till alla effekter. 0 Quote
lilla_farbrorn Posted May 2, 2007 Posted May 2, 2007 Det närmsta man kan komma är väl att göra en ny sequence av klippen på timelinen man vill applicera effekterna på. 0 Quote
Recommended Posts