Tårtan Posted May 13, 2004 Share Posted May 13, 2004 Hallå! jag är ny här och tycker att det ser ut att vara en bra sida. Jag pluggar film i värmland och ska jobba med film i framtiden. kort presentation. Ja..här är början på en liten novellfilm. Jag fick iden för några dagar sedan när jag såg en rubrik i en tidning. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tårtan Posted May 13, 2004 Author Share Posted May 13, 2004 Här kommer uppdateringenManus.doc 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tårtan Posted June 5, 2004 Author Share Posted June 5, 2004 ingen? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted June 5, 2004 Share Posted June 5, 2004 Jag har svårt för dialogen. Därför kommer jag ingenstans i manus, har försökt att läsa det. Vet inte vad jag ska säga. Du skriver bra, men det här greppar mig inte. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tårtan Posted June 8, 2004 Author Share Posted June 8, 2004 Tack för din kommentar. Jag kan förstå att det är svårgreppat när det bara är en inledning på ett skumt manus. Jag håller på att skriva klart det. återkommer med det hela så får vi se vad du tycker då! mvh tårtan 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...