Joel.N Postad 23 april 2007 Postad 23 april 2007 Hej! Jag kan inte se filmen... Fungerar inte länken längre, eller ge mig tips på vad som jag kan ha gjort för fel... (Rutan med quicktimefilen kommer upp, men mitt på quicktimesymbolen dvs Q:et "dyker bara ett frågetecken upp"... Mvh Joel.N (PS Jag vill ju självklart se Gorse mästerverk) 0 Citera
gorse Postad 23 april 2007 Författare Postad 23 april 2007 Ärligt talat inte en susning. Jag fick samma när jag skulle titta på jobbet men det funkar hemma. På jobbet högerklickade jag och "sparade som" och tittade med VLC-viewer. Om någon annan vet bättre är jag ett idel öra. Fast mästerverk var väl att ta i? 0 Citera
Joel.N Postad 24 april 2007 Postad 24 april 2007 Ärligt talat inte en susning. Jag fick samma när jag skulle titta på jobbet men det funkar hemma. På jobbet högerklickade jag och "sparade som" och tittade med VLC-viewer. Om någon annan vet bättre är jag ett idel öra. Fast mästerverk var väl att ta i? Okej! Jag gjorde som du skrev och det fungerade... Bilen i filmen såg verkligen äkta ut, snyggt... ser fram emot att få se mer. mvh Joel.N 0 Citera
frasimmat Postad 26 april 2007 Postad 26 april 2007 den vänstra var helt klart bäst (om det är en modell - man ser inte om den är äkta eller inte) den högra var också bra men den såg lite mer plastig ut men jag hade aldrig kunnat göra det! 0 Citera
Skomakarn Postad 12 maj 2007 Postad 12 maj 2007 Är den vänstra också en modell? Trodde den vänstra var riktig och den högra att försök att efterlikna. Dessutom, efternamnet dottir fungerar väl inte på en man? Son får du ha. 0 Citera
Gäst bollyn Postad 21 maj 2007 Postad 21 maj 2007 Jag själv tycker båda bilderna ser jätte bra ut.;) 0 Citera
Vito Gogola Postad 22 maj 2007 Postad 22 maj 2007 Jo, men det där ser ju riktigt bra ut. Visst, på vissa ställen kanske ljuset gör att det ser lite plastigt ut, fast visst. Jag tycker det ser riktigt bra ut. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.