Emma Gray Munthe Postad 11 april 2007 Postad 11 april 2007 Dvoted och Drömfabriken arrangerar ett live feedback-event där ni kan få chansen att få konstruktiv kritik på era kortfilmer från en panel bestående av tre etablerade branschrävar. Stockholm, Filmhuset, 27 april. Skicka in dina filmer eller kom dit och lyssna! (Sen blir det ett filmquiz på kvällen, som jag planerar att vinna. Men det hör inte hit.) Läs mer på http://www.dvoted.net/index.php?option=com_content&task=view&id=805&Itemid=121 och på http://sfi.se/dromfabriken/. EDIT: Ändrade och kortade en del efter att ha blivit nypt i örat av moderatorerna. Sorry, ska inte hända igen! 0 Citera
Stefan_holst Postad 11 april 2007 Postad 11 april 2007 Jag är bara medlem i detta forum men din anonsering låter väl utmätrkt tycker jag. "dvoted" är nått annat än voodoofilm enl mitt tycke. "dvoted" ser jag mer fokuserat inriktad på unga filmare och inte amatörer över 40år som jag. Vi kan också, förutom mata duvorna i parken, hoppa in i ett nytt eller nygammalt intresse som filmskapande. Du har inte skrivet vilket format filmen kan vara i för dom som är intresserade och i rätt ålder. Lycka till på ditt nya jobb och kom gärna tillbaka till voodoofilm för här behövs också mer inslag av fler erkänt filmkunniga! 0 Citera
Emma Gray Munthe Postad 11 april 2007 Författare Postad 11 april 2007 Bra tänkt, jag fixade till att det är på dvd vi vill ha in filmerna i första skedet. När de sedan visas på duk kan vi ta de flesta format. Tack för lycka till-et! 0 Citera
Pace Postad 11 april 2007 Postad 11 april 2007 Flyttad till och från annonseringsforumet efter kort korrespondens. 0 Citera
Simon W Postad 11 april 2007 Postad 11 april 2007 Filmhuset? Råkar det måhända ligga i Skellefteåregionen? ;) 0 Citera
Emma Gray Munthe Postad 11 april 2007 Författare Postad 11 april 2007 Ha ha, råkade korta ner det lite väl mycket kanske. Fixat! 0 Citera
Simon W Postad 11 april 2007 Postad 11 april 2007 Stockholm. (syrligt) Jaha, kunde tro det, va. Skojar bara. Synd att det är så få sådana happenings häruppe. Det är ju inte så att man bara kan dra iväg till hufvudstaden hursomhelst, om inte argument övertalar mig... Så, vilka branschrävar talar vi om? 0 Citera
Emma Gray Munthe Postad 11 april 2007 Författare Postad 11 april 2007 So far är den legendariske klipparen Thomas Holéwa och Babylonsjukan-regissören Daniel Espinosa klara. Övertygar det tillräckligt? :) Stockholm. (syrligt) Jaha, kunde tro det, va. Skojar bara. Synd att det är så få sådana happenings häruppe. Det är ju inte så att man bara kan dra iväg till hufvudstaden hursomhelst, om inte argument övertalar mig... Så, vilka branschrävar talar vi om? 0 Citera
Simon W Postad 11 april 2007 Postad 11 april 2007 So far är den legendariske klipparen Thomas Holéwa och Babylonsjukan-regissören Daniel Espinosa klara. Övertygar det tillräckligt? :) Vi får se om det. Fortsätt gärna droppa framtida events här på Voodoo, och ta gärna del av våra diskussioner och annat. Som sagt så skadar det inte med erkänt kunnigt filmfolk! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.