Jump to content

Profvideotapes.com ????

Vandraren

Recommended Posts

• 8 months later...

Tyckte också det såg misstänksamt ut därför jag sökte på forumet för att kolla om någon skrivit om företaget.

De skriver inte vad det är för band förutom modellnummret. t.ex PANASONIC AY-DVM63PQ. Vad är det för band? Kan det vara panasonic professional.

Jag vågar inte bli blåst men priserna på dessa band är ju i så fall nästan hälften mot cyberphoto.

Köpte 50 st av dessa band(PANASONIC AY-DVM63PQ) av dom innan sommaren.

Ca 1 1/2vecka tog det innan jag fick dom men dom beställdes på torsdag kväll och posten är i bland långsamma med att dela ut avin när paket har kommit där jag bor.

Dom har funkat perfekt för mig och min far kommer nog gör en ny beställning snart igen.

• 4 years later...

Jag har varit i kontakt med dem ang köp av kamera, men tycker de verkar lite osäkra att handla dyr utrustning från. Han som äger det är tydligen holländare och har en rörelse i Holland och har sedan då köpt nån verksamhet i Svenstavik. Han pratar knappt nån svenska när man ringer, och köper man kamera från dem får man inte Sony garanti i mitt fall, utan garanti från dem, men man kan ju undra hur den garantin funkar när de är så struliga att få tag i när man vill köpa.

Köpte samma kamera av Camrent i Stockholm istället. Det är också en importerad kamera men servicen hos dem verkar bra, de har funnits sen 1998 och de hyr ut/använder mycket utrustning själv, vilket betyder att de måste ha bra rutiner vid ev service och samarbete med verkstäder.