torrone Postad 31 mars 2007 Postad 31 mars 2007 Tja joo ja undrar hur man kan få en multikanals ljud i wave DTS till mp3 elle wma utan att den skrapar och har sig? 0 Citera
Christian van Caine Postad 31 mars 2007 Postad 31 mars 2007 Som tillägg till den frågan tänkte jag passa på & fråga om någon vet vad man kan lyssna på .dts-filer med alls? På den datorn jag ville leka med sånt på hade jag både K-Lite codecs, WinDVD (tror jag det var), bra kort med alla analoga utgångar man behöver, & en massa skräp jag inte orkar räkna upp, men det vägrar envist & spelar ALLTID upp filerna som ren data...det var charmigt på 64:an (deras kassetter), men inte i den här bitraten :-( 0 Citera
torrone Postad 31 mars 2007 Författare Postad 31 mars 2007 Som tillägg till den frågan tänkte jag passa på & fråga om någon vet vad man kan lyssna på .dts-filer med alls? På den datorn jag ville leka med sånt på hade jag både K-Lite codecs, WinDVD (tror jag det var), bra kort med alla analoga utgångar man behöver, & en massa skräp jag inte orkar räkna upp, men det vägrar envist & spelar ALLTID upp filerna som ren data...det var charmigt på 64:an (deras kassetter), men inte i den här bitraten :-( Du kan använda VLC player. Funkar perfekt för mig. 0 Citera
Christian van Caine Postad 31 mars 2007 Postad 31 mars 2007 Haha, va fånigt! Det är det enda program jag har på den andra datorn men inte orkat skicka över till den med 5.1-systemet! :-) Tusen tack! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.