Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Som tillägg till den frågan tänkte jag passa på & fråga om någon vet vad man kan lyssna på .dts-filer med alls?

På den datorn jag ville leka med sånt på hade jag både K-Lite codecs, WinDVD (tror jag det var), bra kort med alla analoga utgångar man behöver, & en massa skräp jag inte orkar räkna upp, men det vägrar envist & spelar ALLTID upp filerna som ren data...det var charmigt på 64:an (deras kassetter), men inte i den här bitraten :-(

Postad
Som tillägg till den frågan tänkte jag passa på & fråga om någon vet vad man kan lyssna på .dts-filer med alls?

På den datorn jag ville leka med sånt på hade jag både K-Lite codecs, WinDVD (tror jag det var), bra kort med alla analoga utgångar man behöver, & en massa skräp jag inte orkar räkna upp, men det vägrar envist & spelar ALLTID upp filerna som ren data...det var charmigt på 64:an (deras kassetter), men inte i den här bitraten :-(

Du kan använda VLC player. Funkar perfekt för mig.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...